U dient bij de bestelling de algemene voorwaarden te accepteren. Hiermee accepteert u dat u een bestelling met betaalverplichting aangaat. Bij een niet betaalde bestelling zullen we eerst contact met u opnemen. Indien de betaling ook daarna uitblijft zullen we deze middels een incasso op u vorderen. De extra kosten die dat met zich meebrengt zijn voor rekening van de klant.

De verzending van onze artikelen gebeurt in een neutrale verpakking. Deze is niet te herleiden naar Fine2shine. De afzender staat omschreven als F2S. Dit is ook niet te herleiden naar Fine2shine. Alles i.v.m. uw privacy.

Online winkelen in onze winkel is eenvoudig, vertrouwd en veilig. In een paar eenvoudige stappen plaatst u uw bestelling. We gaan daarbij zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Klik bij het artikel van uw keuze op > Toevoegen < en uw artikel komt in uw winkelwagentje te staan. Bij het afrekenen vragen wij u om uw klantgegevens op te geven. Wij nemen via e-mail contact met u op, zodra wij de bestelling hebben ontvangen
Onze bestellingen worden bezorgd door TNT Post en TNT pakketservice. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ziet u in uw Bestelstatus een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van TNT Post www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert TNT Post geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met TNT Pakketpost verzonden, dan krijgt u via uw email adres een 3S-nummer.Als u dit nummer in vult op de site van TNT Post dan ziet waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
Het kan voorkomen dat u, na het invullen van het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.